E-Employee E-Customer

ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ
ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

Υποστηρικτικές Υπηρεσίες

Στις soft υπηρεσίες ανήκουν και όλες εκείνες οι υποστηρικτικές υπηρεσίες που έχει ανάγκη μία επιχείρηση σε μόνιμη βάση ή ad hoc. Οι υπηρεσίες αυτές συνήθως αφορούν μεταξύ άλλων σε διαδικαστικές, εκτελεστικές και οργανωτικές εργασίες αλλά και εργασίες διαχείρισης.  

Για όλες αυτές τις εργασίες στην ALTER EGO έχουμε αναπτύξει ένα ευρύ δίκτυο υπηρεσιών, ώστε να καλύπτουμε κάθε ανάγκη της επιχείρησής σας. Μέσα από τις υπηρεσίες αυτές, εξοικονομείτε χρόνο και ενέργεια, ενώ μπορείτε να εστιάζετε στο πραγματικό σας αντικείμενο. Με την εμπειρία μας οι διαδικασίες γίνονται γρήγορα και αποτελεσματικά.

Ενδεικτικά αναφέρεται η παροχή των κατωτέρω υπηρεσιών:

  • Υποδοχή εταιριών (Reception)
  • Facilities Management / office management 
  • Διαχείριση τμήματος πρωτοκόλλου 
  • Τραπεζοκομία
  • Μεταφορά
  • Διαχείριση & αρχειοθέτηση εγγράφων
  • Προσωρινή αντικατάσταση υπαλλήλων
  • Διάθεση εργατικού προσωπικού με τη μορφή προσωρινής απασχόλησης (part time)
  • Corporate Wellbeing fitness (οργάνωση και λειτουργία εταιρικού γυμναστηρίου και υπηρεσιών ευεξίας)
  • Διαχείριση στόλου αυτοκινήτων

ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣIΩΝ ΜΑΣ

ΤΟΜΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

Δείτε τους τομείς δραστηριότητας και εξειδίκευσης της ALTER EGO.

ΜΑΘΕΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αλλαγή συγκατάθεσης Cookies Ανάκληση συγκατάθεσης Cookies